دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

تیراندازی در شهر پرند ۴ مجروح برجای گذاشت (۳۰ آبان ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۵۸۶۱
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱
  • ۱
تیراندازی در شهر پرند ۴ مجروح برجای گذاشت (۳۰ آبان ۱۴۰۲)
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم با بیان اینکه در پی اخلال و تیراندازی در فاز ۳ شهر جدید پرند ۴ نفر مجروح شدند، گفت: تیراندازی و اخلال در امنیت عمومی خط قرمز دستگاه قضاست و هیچ‌گونه مماشات با اخلالگران نخواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد یوسف‌وند ظهر امروز، سه‌شنبه، در جمع خبرنگاران ضمن تأیید تیراندازی در فاز ۳ شهر جدید پرند اظهار داشت: موضوع درگیری و تیراندازی در فاز ۳ پرند صحت دارد و دادستانی به موضوع ورود کرده است و بعضی از افراد مرتبط نیز دستگیر شده‌اند که بعد از بررسی‌های کارشناسی اطلاعات تکمیلی به مردم ارائه خواهد شد.

وی تعداد مجروحان حادثه را ۴ نفر اعلام کرد و ضمن هشدار به برهم‌زنندگان امنیت و آرامش مردم افزود: دادستانی هیچ‌گونه مماشات و تعارفی با هیچ فرد، گروه و مسئولی ندارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم در ادامه گفت: انتظار ما از مسئولین و اشخاصی که طرف‌های درگیری این‌گونه حوادث هستند این است که مراقب اعمال و رفتار خود و خانواده‌شان باشند تا جرم و تخلفی اتفاق نیفتد و اگر این مراقبت صورت نگیرد، دادستانی بدون توجه به وابستگی مجرم به مسئولین با شدیدترین وجه ممکن هم با مسئول برخورد خواهد کرد و هم با افرادی که منتسب به آن‌ها هستند.

یوسف‌وند در پایان خاطرنشان کرد: تیراندازی و اخلال در امنیت عمومی خط قرمز دستگاه قضاست و هیچ‌گونه مماشات با کسانی که این اخلال را ایجاد کنند نخواهد شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
0
1
لطفا امنیت این شهر یعنی پرند را افزایش دهید خبر تیراتدازی و سرقت همواره در این شهر شنیده می شود.امکانات رفاهی درمانی پزشکی که خیلی کم هست یه سرویس حمل و نقل درون شهری اتوبوس برای جابجایی مسافران در شهر پرند نیست کمبود مدارس کتابخانه هم به عینه دیده می شود سگ های ولگرد هم که در شهر الودگی و بیماری ایجاد می کنند نانواها هم که بهداشت فردی و محیط را رعایت نمی کنند حنی وزن نان را هم کاهش داده اند زباله ها و نخاله ها هم که در شهر بالاخص در فاز ۶ کیسون به خوبی و به درستی جمع اوری نمی شود.گران فروشی کالا هم که در شهر دیده می شود.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->